RATATUJ (RATATOUILLE) WARZYWNE

1 cebula 
1 cukinia (300 g)
1 papryka czerwona (250 g)
1 bakłażan (300 g)
2 łodygi selera naciowego
250 ml wody
1 opakowanie Winiary Pomysł na… Ratatuj z mięsem mielonym
3 łyżki oliwy z oliwek

sól
sok z cytryny

         Warzywa sparzyłam wrzątkiem. Cukinię obrałam (jeśli młoda, to obierać nie trzeba) i pokroiłam w grubą kostkę. Bakłażana nie obierałam, gdyż straciłby wiele wartości odżywczych. Pokroiłam go w grubą kostkę, lekko posoliłam i skropiłam sokiem z cytryny, dla zabicia gorzkiego posmaku miąższu. Seler naciowy pokroiłam w plasterki o grubości 2 cm. Wszystkie warzywa przez 5 minut smażyłam na oliwie. 

          Pomysł na… połączyłam z 250 ml wody, dodałam do warzyw, zagotowałam, a następnie przez 15 minut dusiłam na wolnym ogniu często mieszając. 

Smacznego!