DELIKATNE KROKIETY NADZIEWANE PIECZARKAMI

Ciasto:
250 g mąki
1 jajko
400 ml mleka 0,5%
szczypta soli
1/2 łyżeczki oleju

Farsz:
250 g świeżych pieczarek
2 jajka
100 ml śmietanki 30%
1 płaska łyżeczka soli
1 płaska łyżeczka pieprzu czarnego mielonego

         Wszystkie składniki ciasta zmiksowałam na jednolitą masę. Na bardzo mocno rozgrzanej patelni teflonowej smażyłam bardzo cienkie naleśniki, które następnie odstawiłam do ostygnięcia.

         Pieczarki pokroiłam w cienkie paseczki i przez 10 minut smażyłam na mocno rozgrzanej patelni teflonowej, następnie wbiłam do nich jajka i szybko wymieszałam. Po chwili dolałam śmietankę, przyprawiłam pieprzem i solą i gotowałam przez kolejne 5 minut.

         Naleśniki smarowałam farszem, zawijałam w ruloniki i obsmażałam na rumiano z każdej strony. Podawałam gorące.

Smacznego!