KURCZAK PO MEKSYKAŃSKU

350 g piersi z kurczaka
1 papryka czerwona (250 g)
1/2 puszki czerwonej fasoli (120 g)
1/2 puszki kukurydzy (170 g)
2 łyżki stołowe (20 g) oliwy z oliwek
200 g (2 torebki) ryżu
300 ml wody + woda do gotowania ryżu
1 opakowanie Fixu Knorr Kurczak po meksykańsku

Ryż ugotowałam według przepisu podanego na opakowaniu, czyli torebkę ryżu wrzuciłam do osolonego wrzątku i gotowałam na małym gazie przez 15 minut.

Pierś z kurczaka umyłam i pokroiłam na paski o szerokości 2 cm. Paprykę opłukałam i pokroiłam w drobną kostkę. Wszystko smażyłam na rozgrzanej oliwie z oliwek przez 10 minut na najmniejszym palniku kuchenki gazowej. Po tym czasie dodałam rozmieszany z wodą Fix, fasolę i kukurydzę i dusiłam jeszcze 10 minut.

Gdy potrawa była gotowa wymieszałam ją z ugotowanym wcześniej ryżem.

Smacznego!