GULASZ Z PIERSI KURCZAKA

300 g piersi z kurczaka
100 g ryżu (1 torebka)
100 g cebuli
100 g papryczki chilli
500 ml wody + woda do gotowania ryżu
3 łyżki stołowe (30 ml) oliwy z oliwek
1 opakowanie Winiary Pomysł na.. Gulasz


Ryż ugotowałam według przepisu podanego na opakowaniu, czyli torebkę ryżu wrzuciłam do osolonego wrzątku i gotowałam na małym gazie przez 15 minut. 
Pierś z kurczaka umyłam i pokroiłam w kostkę o boku 2 cm. Cebulę sprzyłam wrzątkiem i posiekałam. Papryczkę chilli również sparzyłam wrzątkiem i po wyjęciu pestek drobno posiekałam. 
Mięso smażyłam przez 10 minut na rozgrzanej oliwie na najmniejszym palniku kuchenki gazowej, następnie dodałam do niego cebulę, a po kolejnych 10 minutach rozmieszany z wodą Pomysł na... i dusiłam wszystko przez 50 minut. Na 10 minut przed końcem gotowania dodałam papryczkę chilli i ugotowany ryż. 
Smacznego!