PIECZARKOWA ZUPA-KREM Z BRĄZOWYM RYŻEM

2 litry wody + woda do gotowania ryżu
2 kostki rosołowe
700 g ziemniaków
1 torebka brązowego ryżu
1 opakowanie mrożonej Zupy pieczarkowej Hortex
2 płaskie łyżki stołowe mąki
200 ml mleka 0,5%
sól

We wrzącej wodzie rozpuściłam 2 kostki rosołowe, a następnie dodałam Zupę pieczarkową z Hortexu, pokrojone w drobną kostkę ziemniaki oraz sól. Wrzącą zupę zabieliłam mąką rozprowadzoną w mleku i gotowałam jeszcze przez chwilę.

Gdy zupa wystygła, odcedziłam od niej warzywa, zmiksowałam je blenderem i wymieszałam z wywarem.

Ryż ugotowałam według przepisu podanego na opakowaniu, czyli torebkę ryżu wrzuciłam do osolonego wrzątku i przez 30 minut gotowałam pod przykryciem. Po odcedzeniu i przestygnięciu tuż przed podaniem wyłożyłam ryż na 2 talerze i zalałam zupą.

Smacznego!