FILET Z KURCZAKA Z POREM, PAPRYKĄ I RYŻEM

2 filety z kurczaka (350 g)
1
papryka czerwona (150 g)
50 g białej części pora
4 łyżki oleju
200 ml jogurtu naturalnego
200 ml wody
+ woda do gotowania ryżu
 1 torebka ryżu (100 g na porcję)
1 opakowanie Winiary Pomysł na… Kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym
sól


Torebkę ryżu włożyłam do lekko osolonej gotującej się wody i gotowałam przez 15 minut.
W czasie gdy ryż się gotował, umyłam i pokroiłam w paski filety, por i paprykę. Na gorącym oleju przez 5 minut smażyłam mięso, następnie dodałam do niego paprykę i por, a po kolejnych 5 minutach wymieszany z wodą i jogurtem Pomysł na... i gotowałam wszystko jeszcze przez 5 minut od czasu do czasu mieszając.
Ugotowany ryż wyłożyłam na talerz i ułożyłam na nim usmażone filety i warzywa.

Smacznego!

Brak komentarzy: