SPAGHETTI PO BOLOŃSKU

250 g mięsa mielonego z szynki
250 g makaronu spaghetti

250 ml wody + woda do gotowania makaronu
1 opakowanie Winiary Pomysł na... Spaghetti po bolońsku

2 łyżki stołowe oleju
1 łyżka stołowa soli

Danie bardzo proste i bardzo szybkie w przygotowaniu, w sam raz dla nielubiących gotować leniuchów.

Zaczęłam od wstawienia wody na makaron. Gdy woda się gotowała, rozgrzałam na patelni łyżkę stołową oleju i przez 8 minut podsmażałam mięso mielone. Do wrzącej już wody dodałam łyżkę stołową soli i łyżkę stołową oleju, a następnie wrzuciłam makaron, który gotowałam na małym ogniu przez 12 minut od czasu do czasu mieszając. Do podsmażonego mięsa dodałam 250 ml wody, wsypałam zawartość Pomysłu na..., dokładnie wymieszałam i przez 10 minut dusiłam pod przykryciem na małym ogniu mieszając od czasu do czasu. W tym czasie makaron zagotował się, więc przełożyłam go na durszlak, polałam zimną wodą, wyłożyłam na talerz i położyłam na nim mięso z sosem.
Smacznego!

Brak komentarzy: