TORCIK KRÓLOWEJ

400 g herbatników petit-beuree
700 ml mleka
200 g masła
200 g rodzynek
5 łyżek cukru (70 g) 
garść orzechów włoskich 
1 opakowanie Winiary Pomysł na... Torcik Królowej


Rodzynki zalałam wrzątkiem i ostawiłam na kwadrans, a następnie odsączyłam.

Dno okrągłej tortownicy wyłożyłam herbatnikami.

Zawartość większej saszetki (BAZA) i 5 łyżek cukru (70g) wymieszałam z 300 ml mleka.

Drugie 300 ml mleka zagotowałam i do gotującego się mleka wlałam przygotowany miks, wymieszałam i gotowałam przez chwilę ciągle mieszając. Po zdjęciu z ognia dodałam do powstałego kremu masło i mieszałam dopóki się nie rozpuściło. Następnie dodałam 100 g rodzynek i ponownie zamieszałam.

Połowę masy wylałam na herbatniki, ułożyłam na niej drugą warstwę herbatników i rozprowadziłam na nich pozostałą część masy. Całość przykryłam trzecią warstwą herbatników.

Zawartość mniejszej saszetki (PIANKA) dodałam do 100 ml schłodzonego mleka i miksowałam przez 3 minuty. Tak powstałą piankę wyłożyłam na ciasto i udekorowałam resztą rodzynek i orzechami. Całość wstawiłam do lodówki na 2 godziny.

Ciasto przed podaniem posypałam granulkami rozpuszczalnego kakao.

Smacznego!