INDYK PO CHIŃSKU

200 g piersi z indyka
100 g marchwi
100 g cebuli

2 łyżki stołowe (20 ml) oliwy z oliwek
250 ml wody
szczypta imbiru
ząbek czosnku
1 łyżka stołowa sosu sojowego jasnego
1 pęczek szczypioru
1 opakowanie Knorr Nudle z patelni - po chińsku

Pierś z indyka pokroiłam w bardzo cienkie paseczki i przez 10 minut smażyłam na dobrze rozgrzanej oliwie z oliwek na patelni ustawionej na najmniejszym palniku kuchenki gazowej.
Marchew i cebulę również pokroiłam w bardzo cienkie plasterki, dodałam do mięsa i smażyłam przez kolejne 10 minut. Następnie dodałam łyżkę sosu sojowego i szczyptę imbiru i zamieszałam.
Zawartość małej torebki Knorr Nudle z patelni rozprowadziłam w 250 ml wody, dodałam do mięsa i warzyw i wymieszałam. Gdy woda zagotowała się dodałam makaron z opakowania Knorr... i mieszając gotowałam do momentu wyparowania wody.
Smacznego!