SAŁATKA Z SUSZONYMI POMIDORAMI I SOSEM VINAIGRETTE (WINEGRET)

Inspired by Qchenne-Inspiracje!



100 g sałaty lodowej lub ulubionego mixu sałat
10 czarnych oliwek
2 łyżki stołowe płatków migdałowych

Sos vinaigrette (winegret):
4 łyżki stołowe oliwy z oliwek
1 łyżka stołowa soku z cytryny
1 łyżeczka ulubionej musztardy
szczypta soli
szczypta mielonego czarnego pieprzu  


Sałatę posiekałam na mniejsze kawałki, suszone pomidory drobno posiekałam, a oliwki pokroiłam na ćwiartki. Płatki migdałowe lekko przyprażyłam na suchej patelni.


Sos vinaigrette (winegret):
W małym słoiczku wymieszałam sok z cytryny z musztardą i szczyptą soli, następnie dodałam oliwę z oliwek i szczyptę pieprzu, słoiczek zakręciłam i energicznie potrząsałam do połączenia się składników. Tak przygotowanym sosem tuż przed podaniem polałam sałatkę.


Smacznego!