SMAŻONA PIERŚ Z INDYKA Z WARZYWAMI

250 g piersi z indyka
125 g czerwonej papryki
125 g żółtej papryki
150 g białej części pora
300 ml wody
1 łyżka stołowa (10 ml) oliwy z oliwek
1 opakowanie Winiary Pomysł na... - Makaronowa Patelnia - Smażona wieprzowina z warzywami

Pierś z indyka pokroiłam w paski, por w cienkie półplasterki, a papryki w paski o wymiarach 3X0,5 cm.
Na dobrze rozgrzanej oliwie z oliwek przez 10 minut podsmażałam mięso na patelni ustawionej na najmniejszym palniku kuchenki gazowej, a następnie dodałam do niego warzywa i smażyłam przez kolejne 10 minut.
Zawartość torebki Winiary Pomysł na... rozprowadziłam w 300 ml wody, wlałam do mięsa i warzyw i wymieszałam. Gdy woda zagotowała się dodałam makaron z opakowania Winiary... i mieszając gotowałam do momentu wyparowania wody. 
Smacznego!