MAKARON Z WARZYWAMI I MIĘSEM MIELONYM

250 g mielonego mięsa drobiowego
200 g czerwonej papryki
1 żółty pomidor śliwkowy (100 g)
100 g cebuli
100 g cukinii
300 ml wody
1 łyżka stołowa (10 ml) oliwy z oliwek
1 opakowanie Winiary Pomysł na... - Makaronowa Patelnia - Z warzywami i mięsem mielonym

Z papryki, pomidora i cukinii usunęłam gniazda nasienne i wszystkie warzywa pokroiłam w paski o wymiarach 3x0,5 cm.
Na dobrze rozgrzanej oliwie z oliwek przez 10 minut smażyłam mięso na patelni ustawionej na najmniejszym palniku kuchenki gazowej cały czas "dziobiąc" je drewnianą łopatką, żeby nie było zbitą bryłą, a następnie dodałam do niego warzywa i smażyłam kolejne 10 minut.
Zawartość torebki Winiary Pomysł na... rozprowadziłam w 300 ml wody, dodałam do mięsa i warzyw i wymieszałam. Gdy woda zagotowała się dodałam makaron z opakowania Winiary... i mieszając gotowałam do momentu wyparowania wody.
Smacznego!