GULASZ Z FILETA Z INDYKA Z PIECZARKAMI

500 g mięsa gulaszowego z fileta z indyka
200 g jogurtu naturalnego
200 g pieczarek
200 ml wody
1 opakowanie Winiary Pomysł na… Kurczaka z pieczarkami 

sól
pieprz czarny mielony
olej do smażenia


       Mięso i pieczarki umyłam. Pieczarki pokroiłam w paski, mięso lekko posoliłam i oprószyłam pieprzem i lekko podsmażyłam (5 minut na małym ogniu) na niewielkiej ilości gorącego oleju. Na drugiej patelni na niewielkiej ilości gorącego oleju podsmażyłam pieczarki i dodałam je do mięsa.
         Zawartość torebki Pomysł na… wymieszałam z wodą i jogurtem naturalnym i dodałam do mięsa z pieczarkami i mieszając zagotowałam, a następnie przez 10 minut  dusiłam pod przykryciem na małym ogniu. Podałam z ziemniakami i mieszaną surówką z białej kapusty.

Smacznego!

Brak komentarzy: