ZIELONE MIELONE Z POMIDORAMI SUSZONYMI W PIKANTNEJ PANIERCE

500 g mięsa mielonego z szynki
125 ml letniej wody
100 g cebuli
100 g pomidorów suszonych
50 g rukoli
1 pęczek szczypiorku
1 pęczek natki pietruszki
1 łyżka stołowa majeranku
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka pieprzu czarnego mielonego
1 jajo
1 opakowanie Winiary Pomysł na... Kotlety mielone
olej do smażenia

Panierka pikantna:
4 czubate łyżki bułki tartej
1 płaska łyżka papryki słodkiej
1 łyżeczka papryki ostrej
  1 łyżeczka mielonego pieprzu 

Pomysł na... Kotlety mielone rozprowadziłam w 125 ml letniej wody i odstawiłam na 3 minuty. Pomidory suszone i cebulę pokroiłam w drobną kostkę. Rukolę, szczypior i natkę pietruszki umyłam i posiekałam. Wszystko wymieszałam z mięsem mielonym, do którego dodałam jajko, łyżkę stołową majeranku oraz po łyżeczce soli i pieprzu. Uformowałam osiem kotletów, obtoczyłam je w panierce z bułki tartej, papryki i pieprzu i smażyłam po 4 minuty z każdej strony na patelni ustawionej na najmniejszym palniku kuchenki gazowej. 
Kotlety podałam z ziemniakami i surówką z ogórków i rzodkiewki.
Smacznego!

Brak komentarzy: