ZRAZY MIELONE W SOSIE PIECZARKOWYM



500 g mięsa mielonego z indyka
200 ml śmietany 12%
100 ml wody
1 jajo 
2 łyżki stołowe bułki tartej
400 g pieczarek
1 kostka Bulionu pieczarkowego z maślaną nutą Winiary
2 łyżki stołowe posiekanego szczypiorku 
2 łyżki stołowe mąki pszennej 
4 łyżki stołowe oliwy z oliwek
sól
pieprz czarny mielony

Mielone z indyka połączyłam z jajkiem, bułką tartą i szczypiorkiem, doprawiłam pieprzem i solą, a następnie uformowałam 8 płaskich wrzecionowatych zrazów i obtoczyłam je w mące. Zrazy smażyłam po 4 minuty z każdej strony na patelni ustawionej na najmniejszym palniku kuchenki gazowej. 
Pieczarki umyłam, pokroiłam w plasterki i smażyłam przez 5 minut.
Kostkę Bulionu pieczarkowego rozpuściłam w 100 ml wrzątku, połączyłam ze śmietaną i wlałam do mięsa i pieczarek. Wszystko razem przez 10 minut dusiłam pod przykryciem mieszając od czasu do czasu.
Smacznego!