SAŁATKA ZIEMNIACZANA - DLA ODCHUDZAJĄCYCH SIĘ

Przepis zgodny z dietą rozdzielną na podstawie diety niełączenia dr. Haya

200 g ugotowanych ziemniaków
200 g świeżego ogórka
200 g pomidorów
4 ząbki czosnku
pół łyżeczki soli
pół łyżeczki pieprzu czarnego mielonego
pół łyżeczki koperku
pół łyżeczki natki pietruszki
pół łyżeczki oregano
pół łyżeczki bazylii
pół łyżeczki lubczyku
pół łyżeczki majeranku  
Sos:
2 łyżeczki octu winnego białego
1 łyżeczka oliwy z oliwek
         Ocet winny i oliwę z oliwek wlałam do małego słoiczka, słoiczek zakręciłam i mocno wstrząsnęłam, by wymieszać składniki.
Ugotowane ziemniaki pokroiłam w półplasterki. Ogórka i pomidora sparzyłam wrzątkiem. Ogórka obrałam i po usunięciu gniazd nasiennych pokroiłam w ćwierćplasterki. Pomidora po usunięciu gniazd nasiennych pokroiłam w kostkę. Czosnek przecisnęłam przez praskę. Składniki wymieszałam, polałam sosem, dodałam czosnek i zioła (najlepiej, żeby były świeże, ale można zastąpić je suszonymi) i doprawiłam do smaku pieprzem i solą. 
Smacznego!