GOŁĄBKI CAŁKIEM INACZEJ

500 g mięsa mielonego z szynki
200 g kapusty białej cukrowej
100 g białego ryżu
50 ml jogurtu naturalnego
1 jajo
1 opakowanie Winiary Pomysł na… Gołąbki inaczej
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka pieprzu czarnego mielonego

Kapustę poszatkowałam za pomocą siekającej przystawki do blendera, wymieszałam z suchym ryżem i zalałam wrzątkiem. Odcedziłam po 10 minutach, dodałam do mięsa mielonego i wymieszałam z jajkiem, solą i pieprzem. Uformowałam osiem gołąbków, następnie obsmażyłam je po dwie minuty z każdej strony na patelni ustawionej na najmniejszym palniku kuchenki gazowej, przełożyłam do garnka i zalałam sosem przygotowanym według przepisu podanego na opakowaniu torebki Pomysł na…,  czyli rozprowadziłam w 600 ml wody połączonej z 50 ml jogurtu naturalnego. Całość gotowałam pod przykryciem na najmniejszym palniku kuchenki gazowej przez 40 minut.

Smacznego!

Brak komentarzy: