SPAGHETTI NAPOLI Z TUŃCZYKIEM

 600 ml wody + woda do gotowania makaronu
1 papryka zielona (200 g)
2 łyżki oliwy z oliwek
2 puszki tuńczyka w sosie własnym
2 łyżki stołowe posiekanej natki pietruszki
300 g makaronu spaghetti
2 opakowania Winiary Pomysł na… Spaghetti Napoli

Zaczęłam od wstawienia wody na makron, który ugotowałam według przepisu podanego na opakowaniu.

Paprykę sparzyłam wrzątkiem, pokroiłam w cienkie paseczki i przez 10 minut smażyłam na oliwie z oliwek.

Pomysł na… wymieszałam z 600 ml wody, wlałam na patelnię i gotowałam z papryką przez 2 minuty. Następnie dodałam odcedzonego tuńczyka i gotowałam kolejne 2 minuty.

Odsączony makaron połączyłam z sosem na patelni i gotowałam jeszcze przez chwilę. Po wyłożeniu na talerze każdą porcję posypałam natką pietruszki.

Smacznego!