BARSZCZ UKRAIŃSKI

2 litry wody
2 kostki rosołowe

500 g ziemniaków
1 opakowanie mrożonego Barszczu ukraińskiego "Wiosenny przysmak"
(lub innego)
2 płaskie łyżki stołowe mąki
1 łyżka stołowa soku z cytryny
150 g jogurtu naturalnego
sól
natka pietruszki
majeranek
We wrzącej wodzie rozpuściłam 2 kostki rosołowe i dodałam pokrojone w drobną kostkę ziemniaki oraz sól, a po 15 minutach Barszcz Ukraiński. Po kolejnych 15 minutach dodałam łyżkę stołową soku z cytryny i mąkę rozprowadzoną w rozcieńczonym zimną wodą jogurcie naturalnym (stosunek jogurtu do wody 1:1 - jeśli jogurt ma 150 g, to wody daję dokładnie tyle samo) i gotowałam jeszcze przez chwilę. Przed podaniem dodałam posiekaną natkę pietruszki i majeranek.

Smacznego!

1 komentarz:

Aurora pisze...

Najlepsza zup[a na świecie i poza światem też!