ZUPA SZCZAWIOWA

2 litry wody
2 kostki rosołowe

500 g ziemniaków
150 g szczawiu
świeżego lub ze słoiczka
2 płaskie łyżki stołowe mąki
150 g jogurtu naturalnego
sól
Szczaw opłukałam i drobno posiekałam. We wrzącej wodzie rozpuściłam 2 kostki rosołowe, dodałam szczaw i pokrojone w drobną kostkę ziemniaki oraz sól. Wrzącą zupę zabieliłam mąką rozprowadzoną w rozcieńczonym zimną wodą jogurcie naturalnym (stosunek jogurtu do wody 1:1 - jeśli jogurt ma 150 g, to wody daję dokładnie tyle samo) i gotowałam jeszcze przez chwilę.

Smacznego!

2 komentarze:

Aurora pisze...

A to druga najlepsza zupa na świecie! Zaraz po barszczu :D

Annette ;-) pisze...

U mnie na pierwszym miejscu jest pomidorowa, którą mogłabym jeść na okrągło to z ryżem, to z makaronem, na drugim miejscu rosół z makaronem, a na trzecim grzybowa z makaronem.