GOŁĄBKI Z KASZĄ JĘCZMIENNĄ

500 g mięsa mielonego z łopatki
200 g kapusty włoskiej
100 g kaszy jęczmiennej
100 ml jogurtu naturalnego
600 + 125 ml wody
1 jajo
100 g cebuli
1 opakowanie Winiary Pomysł na… Gołąbki inaczej 
 1 opakowanie Winiary Pomysł na… Kotlety mielone
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka pieprzu czarnego mielonego 
 olej do smażenia


  • Kaszę zalałam wrzątkiem i odstawiłam na 10 minut;
  • kapustę i cebulę poszatkowałam za pomocą siekającej przystawki do blendera; 
  •  Pomysł na... Kotlety mielone rozprowadziłam w 125 ml letniej wody i odstawiłam na trzy minuty;
  • Pomysł na… Gołąbki inaczej rozprowadziłam w 600 ml wody połączonej z 100 ml jogurtu naturalnego.
Mięso połączyłam z Pomysłem na... Kotlety mielone, odcedzoną i przestudzoną kaszą, kapustą, cebulą i jajkiem i doprawiłam solą i pieprzem. Uformowałam osiem gołąbków, obsmażyłam je po dwie minuty z każdej strony na dobrze rozgrzanym oleju, zalałam Pomysłem na.. Gołąbki inaczej i gotowałam pod przykryciem przez 40 minut. 

Podałam z ziemniakami i surówką z kapusty włoskiej z majonezem

Smacznego!

Brak komentarzy: