SURÓWKA Z CUKINII (KABACZKA), PAPRYKI I POMIDORÓW Z SOSEM VINEGRETTE (WINEGRET)

300 g cukinii (kabaczka)
1 papryka czerwona (200 g)
1 papryka żółta (200 g)
2 pomidory (400 g)
koperek
natka pietruszki
Sos vinaigrette (winegret):
2 łyżki octu winnego białego
8 łyżek stołowych oliwy z oliwek
1 płaska łyżeczka pieprzu czarnego mielonego
1 płaska łyżeczka soli
szczypta cukru
         Ocet winny i oliwę z oliwek wlałam do małego słoiczka, dodałam pieprz, sól i cukier, słoiczek zakręciłam i mocno wstrząsnęłam, by wymieszać składniki.

Cukinię (kabaczka), paprykę i pomidory sparzyłam wrzątkiem i usunęłam gniazda nasienne, a następnie pokroiłam warzywa w kostkę. Ułożyłam je warstwami w misce, posypałam posiekaną natką pietruszki i koperkiem i polałam sosem vinaigrette (winegret).

Smacznego!

Brak komentarzy: